Senaste nytt i stämningen mot min person!

18.10.2014 10:35

Svea Ekonomi har bestämt sig för att gå vidare och lämna in en stämningsansökan mot mig för det lån som Björn Pettersson tagit från My Money Europé genom att förfalska min namnteckning och skicka in en förfalskad låneansökan till My Money Europé. Finansinstitutet My Money Europé (som inte är en bank och därför inte kontrolleras av finansinspektionen) har då lånat dessa pengar från Svea Ekonomi (som lyder under finansinspektionens kontroll och regler) och utan vidare satt in dem på någon annans konto (i alla fall inte på mitt konto). Man kan ju gissa att pengarna kommit in på någons konto som är släkt eller vän med Björn Pettersson eller så (mycket-vild-gissning).

Summan av kardemumman är att mitt försäkringsbolag kommer att täcka 80% av mina advokatkostnader. När stämningsansökan inkommer kommer jag att låta en grafolog titta på originaldokumenten i ärendet och jag är till 100 % förvissad om att dessa dokument kommer att bevisa min oskuld. Efter detta hoppas jag att jag vinner mot Svea Ekonomi/My Money Europé och att de tvingas betala skadestånd och alla mina utlägg. Efter detta kommer jag att fortsätta belysa alla dessa aktörer. Frågan är om jag inte ska polisanmäla My Money Europé också. Det är nämligen så att man - förutom att man gett bort "mina" pengar till en annan människa dessutom än idag samarbetar med Björn Pettersson - Bilconsult i Visby. Man samarbetar med den förfalskande brottslingen helt enkelt och det får mig att bli ganska övertygad om att man i grund och botten har ett brottsligt uppsåt. Bara det faktum att Svea Ekonomi har startat finansinstitutet My Money Europé säger mig att man gjort detta för att kunna ägna sig åt denna typ av tvivelaktigheter utan att finansinspektionen kan granska detta.

Jorå, ska fortsätta att kämpa till min död om inte saker och ting förändras - det finns ju nio miljoner potentiella brottsoffer i det här landet att kämpa för om inte annat.