Begäran om att förundersökning gällande bedrägeri återupptas mot Björn Pettersson

26.09.2014 22:11

Igår skickade jag ett brev till Åklagarmyndigheten  i Visby och begärde att förundersökningen som inleddes mot Björn Pettersson, efter att jag polisanmälde honom för bedrägeri, skall återupptas eftersom kriterierna för nedläggningen nu har fallit bort. 

Min advokat har också hjälpt mig att skaffa rättshjälp från mitt försäkringsbolag och begärt ut alla dokument från Finansinstitutet My Money Europé. Nu återstår att se vilket av följande utfall som stämmer:

1. My money Europé har Björn Petterssons förfalskade lånehandling + ett förfalskat köpekontrakt på en bil = My Money Europé har handlat i god tro men vägrar tro på mig när jag säger att jag inte har fyllt i någon låneansökan och de stämmer mig i tingsrätten.

2. My Money Europé har Björn Petterssons förfalskade lånehandling och den riktiga köpehandlingen eller ingen köpehandling = man har brutit mot sina egna regler och kanske arbetar man i lag med Björn Pettersson? Isåfall kommer jag att polisanmäla även My Money Europé för bedrägeri.